Naruto ,,Dream ,, Sasuke,Sakura | Biografia

Temat: Nasze nowe nabytki
...zobaczyc na żywo, aleniestety w Łodzi nas nie będzie... Jest szansa na zobaczenie rodowodu suni bardzo jestem ciekawa ))) a ja sobie myśle, że to może nawet lepiej że pojawiaja się ciekawe sunie. Czasem świetny pies w dluzszej perspektywie czasu , ktory kryje wszystko co popadnie figuruje potem w rodowodach wiekszosci mlodych przez nastepne lata a tak hodowca kryjąc sunie z pomysłem bedzie mial pare ciekawych miotow , z ktorych naprawde fajne zwierzeta moga trafic do hodowli.
Źródło: forum.e-sznaucery.pl/viewtopic.php?t=645



Temat: PRAGAAAAAAAA
taaaa Robalos...... Judo hohoho nie poznaje.... a propo jeleni to uwazam je za bardzo fajne zwierzeta.......chetnie z nimi bede spal <zoofil>
Źródło: lo12.wroclaw.pl/viewtopic.php?t=367


Temat: BANUJEMY INNYCH@
...(A, B, C) A: zielony kolor jest fajny B: ban za to, że lubisz zielony C: ban za otwartą krytykę B: ban za to, że masz nicka C A: ban za zielony kolor Twojego avatara (można banować obrazek użytkownika) itd. Brzmi dziwnie ale to fajna gra Zaczynam a Wy banujcie. UWAGA nie banujecie mnie tylko poprzednią osobę (a więc tylko następna osoba mnie zbanuje) ----------------------------------------- króliki to fajne zwierzęta
Źródło: avril26.fora.pl/a/a,149.html


Temat: Wszystko o Zacu Efronie;)
Zac ma fajne zwierzęta takie śliczne jak on;*;*;* On jest super mafajny styl ubierania sie
Źródło: hsmfans.fora.pl/a/a,12.html


Temat: Nocne tropienie z latarką
...chodzac na sowy zwlaszcza na jesieni czy jak sie wyjdzie z lasu np. na polane z ambona to mozna oberwac od mysliwego? i tez wywnioskowalem, ze latarka na czole powinna byc dobrym zabezpieczeniem (no chyba ze mysliwy cos wczesniej spozywal ) wracajac do tematu - lazenie po lesie z latarka jest fajne bo zwierze jakos wlasciwie malo boja sie takiego spiecenia po galach a jeszcze wiekszu efekt mozna osiagnac po przymocowaniu sie do psa plusem jest zdalne naprowadzanie na fajne zwierzeta (ja w taki sposob wlazlem na rysia) a minusem ze mozna sie poturbowac w lesie jak pies nagle przyspieszy
Źródło: forum.bocian.org.pl/viewtopic.php?t=405


Temat: Jaki zwierzeta mamy w domu :)
fajne zwierzęta masz Ilean
Źródło: teelcie.fora.pl/a/a,520.html


Temat: Avatarowcy <Take4>
Paint roxx. Można w nim malować fajne zwierzęta.
Źródło: shamo.gry-online.pl/agora/index.php?showtopic=1482


Temat: V-max Avensis
Oczywiście absolutnie nic nie mam do szympansów - tzw. "szacun" - bardzo fajne zwierzeta... ...jak widać na załączonym po lewej obrazku
Źródło: avensis.info/viewtopic.php?t=150


Temat: Jooll :*
jej konie to porażka ale ogólnie konie to fajne zwierzęta xd
Źródło: rebeldepolonia.fora.pl/a/a,264.html


Temat: Kim będziesz po śmierci?
heh fajne zwierzęta wychodzą :D heh Super "wombat"
Źródło: szforum.pl/viewtopic.php?t=814


Temat: wejkejszon
fajne zwierzeta, ale wole poczekac
Źródło: pigmej.fora.pl/a/a,18.html


Temat: Straszyki
Ja mam Straszyki australijskie. Są to bardzo fajne zwierzęta. Sałatę podaje się sporadycznie ze względu na dużą ilość żelaza. Są dość tanie. Ok. 3 (góra) zł. za sztukę. Mi zdechły 2 dorosłę samiczki i jedną z nich preparuję. Mam już tylko maluszki (2).
Źródło: terraswiat.pl/viewtopic.php?t=134


Temat: Pytanie
...ponownie. Nie wiem czy to była uszczypliwość w moją stronę czy zwyczajnie "w eter". Dziwnym trafem Żydzi nie lubią jak się o nich mówi że to Żydzi. Nic do nich nie mam, niech sobie żyją (i pozwalają przy okazji żyć innym, np. Palestyńczykom) więc jeżeli kolega zarzuca mi że jestem ich przeciwnikiem to proponuję się zastanowić nad tym zarzutem. Mi się wydaje jednak że wśród moich dalekich krewnych nie ma małp. No ale są to fajne zwierzęta człekokształtne. Lubię je. Kiedyś głęboko wierzyłem w teorię Darwina, bo mnie tego uczono w szkole, że jest ona jedyną właściwą teorią. Teraz mam jednak wątpliwości.
Źródło: cnc.info.pl/viewtopic.php?t=11859


Temat: V-max Avensis
i kto da wiecej???:P Ja dam więcej... Znacznie więcej... Ale co z tego - zawsze to powtarzałem - mistrzem prostej może być nawet jednooki szympans... W zasadzie niewidomy też mógłby być... Jednoręki i jednonożny w sumie również... Oczywiście absolutnie nic nie mam do szympansów - tzw. "szacun" - bardzo fajne zwierzeta... Ja ostatnio miałem 850 km/h na prędkościomierzu - trasa Frankfurt >> Gdańsk...
Źródło: avensis.info/viewtopic.php?t=150


Temat: Macie lub chcielibysie miec psa??
Ja w ogóle uwielbiam psy To takie fajne zwierzęta. PS.Nina ustaw ten avek
Źródło: animallovers.fora.pl/a/a,16.html


Temat: Co Was cieszy?
cieszy mnie spotkanie i znajomi mnie ciesza i to, ze ktos teraz widzi co stracil i cieszy mnie to, ze moze bede kiedys szczesliwa i ciesze sie, ze konie to takie fajne zwierzeta i ze kilka lat temu ktos mnie zaciagnal sila i zaczelam jezdzic o!
Źródło: agnieszka.com.pl/forum_php/viewtopic.php?t=8989


Temat: Śląskie zoo
super relacja fajne zwierzeta
Źródło: sst.fora.pl/a/a,3444.html


Temat: Nasze zwierzęta :>
nie lubie swinek morskich, bo smierdzą. bardzo fajne zwierzęta, manea! <z wyjątkiem swinky morskiej nie lubie swinek morskich. uraz z dziecinstwa>
Źródło: macca.fora.pl/a/a,354.html


Temat: Polana na środku lasu.
-Szkoda, fajne zwierzęta.- tak se trajkotała jak to ona. -Amelia lubi psy i twierdzi, że kiedyś mi przyprowadzi do domu coś pomiędzy psem i wilkiem, czyli w jej rozumieniu owczarka niemieckiego. Na samą myśl się boję...
Źródło: twilightrpg.fora.pl/a/a,184.html


Temat: wycieczka do zoo
niedawno bylismy z Kasia w zoo...koniecznie badzcie tam wczesniej, kolo 15-16tej wszystkie fajne zwierzeta tj. lwy, niedzwiedzie, foki i inne fajne takie ida jesc/spac i nie ma co ogladac hmm...tez sie zastanowimy, moze tym razem dane mi bedzie zobaczyc foke!!!!!!!!!!1
Źródło: drumsilezja.pl/viewtopic.php?t=1100


Temat: konie? nie interesują mnie ;)
...do stajni, aby pogłaskać konie i zobaczyć jak pasą się na padoku, bo nie ma już siły, żeby na nie wsiąść... Zawsze będę wracać do stajni, nawet jeśli przestanie mnie to bawić... Nie musisz oddać życia koniom, żeby uważać je jako swoje 'zainteresowanie'. Samo to, że wchodzisz na rysual.fora.pl i w dodatku jesteś jego adminem, świadczy o tym, że nie patrzysz na konie, jako atrakcję na jarmarku - "przejażdżka za 15 zł", ale jak na fajne zwierzęta...
Źródło: rysual.fora.pl/a/a,3246.html


Temat: Mam jeszcze dwa koty - CHCETA TO BIERZTA !
Grass, koty to naprawdę fajne zwierzęta. Chętnie się tą radością z Tobą podzielę.
Źródło: zapasowe.fora.pl/a/a,10249.html


Temat: Karty Zdarzeń [Bane]
...pretensje o to, że autor chce swoje "smaczki" przemycić. Pokazal to np. Gieferg umieszczając w Morzu Johnny Deppa. Inna sprawa, że ta konkretna karta mogłaby się nazywać "Cmentarz dla zwierząt" i tak każdy wtajemniczony domyśliłby się o co chodzi, a polityczna poprawność zostałaby zachowana. Jest w zestawie pare ciekawych kart. Sam "Cmętarz" mogłby byc oplacalną i ciekawą kartą, gdyby w grze występowały fajne zwierzeta w roli przyjaciół. Ale moze nastepny arkusz kart to nadrobi, w koncu horrorow jest mnostwo, jest do czego nawiązywać ...
Źródło: gamekeeper.offnet.pl/forum/viewtopic.php?t=1812


Temat: dzieciństwo me. <3 :')
'[...]I czemu Ryś tak szczerzy zęby rad?' co oni mają do Rysiów, hę? to bardzo fajne zwierzęta. xD
Źródło: us5story.fora.pl/a/a,2820.html


Temat: Las
Dobry pomysł-powiedział-Dzięki może się uda.A może teraz skrecimy w prawo.Tam są fajne zwierzęta.
Źródło: newjersey.fora.pl/a/a,111.html


Temat: Oto ja!
Lol, jak przeczytałam to ostatnie zdanie które napisał/a/o JB na 100% to headdesk i nie mogę się przestać śmiać XD Nie obrażaj baranów, ćwoku, to bardzo fajne zwierzęta! Katarzyna, dokładnie... Nie chce mi się już kłócić i psuć sobie humoru, ale takich idiotów jak JB na 100% czy catherina jest tu coraz więcej. Więc boję się co tu zastanę jak wrócę z Włoch :/ JB na 100%... TEŻ CIĘ LUBIĘ
Źródło: jbieber.fora.pl/a/a,5.html


Temat: Zwierzęta
FAJNE ZWIERZETA ja mam rybki
Źródło: tdp2.fora.pl/a/a,98.html


Temat: Pokaż swojego zwierza
o jaka szkoda ptaszniki to bardzo fajne zwierzeta nie da sie ich udomowic beda zawsze dzikie i to jest najlepsze nie maja uczuc jak wiekszosc ludzi i kieruje nimi tylko instynkt mozna wiedziec co miales i w jakim stadium ?
Źródło: agnieszka.com.pl/forum_php/viewtopic.php?t=7792


Temat: Dom Nathalie E.
...i zaczęła rozpakowywać rzeczy. Miski dla zwierząt położyła przed ścianą w kuchni, przy drzwiach. Drapak położyła w salonie przy drzwiach na taras. Nasypała karmę dla psa i dla kota do misek i nalała wody. Potem dała im witaminki i zabawki. Zwierzaki chodziły po domu, musiały się oswoić z nowym miejscem. Próbowała nawiązać kontakt ze zwierzątkami. Powoli się przyzwyczajały. Dobrze, że się lubią. Była szczęśliwa, że ma takie fajne zwierzęta. Poszła się przebrać i wykąpać. Potem zeszła na dół. Zwierzaki spały, pies na kanapie, a kot na parapecie. Nathalie usiadła na fotelu i rozmyślała nad imieniem dla zwierzątek... Po długim rozmyślaniu wymyśliła. Imię dla psa to:Been , a dla kotki:Twiggy. kociaczek: psiak:
Źródło: twilightrpg.fora.pl/a/a,3252.html


Temat: NN^team
hmmm w takim razie sluchajac ciebie kulka musze tez miec niepewnosc co do akte ? a moze ona zamiast robic w konia to lubi konie Boże tyle już z wami gram i ci ciągle myśla że jestem facetem. A myslcie sobie co chcecie mi i tak chodzi tylko o granie a co ty kula myslisz to mnie QPA opchodzi hehe moge być i dla ciebie ufolutkiem byle sie fajnei grało i gadało :* pozdro hehe a tak na marginesie to macie coś do koni ?? To bardzo fajne zwięrzęta są i uwielbiam je malować hehe acha zapomniała bym witam dysiu hehe chętnie z tobą zamieie oara słówek napisz do mnie :)hehe
Źródło: tzar.fora.pl/a/a,1529.html


Temat: To Juz Nawet Nie Pseudokibice
A z lat dziesięciolecia. W ten sposob pozbedziemy sie tych idiotow raz na zawsze. Po co nam, spoleczenstwu, takie prymitywne istoty? Mamy ZOO, mamy Discovery Channel i Animal Planet. To wystarczy. W ZOO i w telewizji takich pajaców nie obejrzymy. Tam są zwykłe, fajne zwierzęta, dlatego nazywając tych pseudokibiców i chuliganów "zwierzętami", ubliżamy prawdziwym zwierzętom
Źródło: szuwi.com/index.php?showtopic=66676


Temat: Gdzie byście chcieli, mieszkac....
moim marzeniem jest posiadlosc pod Caracas w "RepĂşblica Bolivariana de Venezuela " wenezueli moze byc rowniez "London, United Kingdom of Great Britain" ewentualnie stany albo jakis fajny kawalek puszczy tropikalnej, lasy rownikowe itp ogolnie wszystkie miejsca gdzie mozna spotkac fajne zwierzeta, No to by bylo na tyle a tak serio kazde miejsce bedzie dobre w odpowiedznim towarzystwie "nie wazne gdzie wazne z kim ! "
Źródło: constrictor696.fora.pl/a/a,121.html


Temat: Forumowicze o Sobie VIII
Spacer po lesie przy pełni to jest to, co Tury (i wielbłądy) lubią najbardziej Jest już w miarę ciepło (zawsze można zarzucić na wierzch kurtkę), więc można udać się na samotny spacer do lasu bez groźby odmrożenia sobie mordy. I było fajnie, słyszałem jakiegoś zwierza, który pędził po lasie (i pewnie chciał mnie wszamać), potem zrobiłem kółko dookoła osiedla (już cywilizowanymi okolicami) i spotkałem Jeża. Jeże to fajne zwierzęta Pełnia też jest fajna - widno prawie jak w dzień, więc ciężko się wyglebić zahaczywszy o korzeń, ale jeszcze dość ciemno, by móc obawiać się różnych cieni zalegających pod drzwiami... Chyba zacznę czcić Bór.
Źródło: forum.cdaction.pl/index.php?showtopic=47762


Temat: Bell
...o xd. Miałam jakiś czas włosy rude... I aż wam zdjęcie pokaże! http://lh6.ggpht.com/_HgJPaD9N2_k/SsDb389GSHI/AAAAAAAAFRM/KXMEliQinSI/s800/IMG_4863.jpg (ta z lewej, to moja mam nie, chciało mi się wycinac ;p). Uwielbiam zielony, taki jasno, żyrafy, a to dlatego, ze kiedyś, przy pomocy Luni wymyśliłam, ze w poprzednim wcieleniu byłam żyrafą xd (nie żebym w to wierzyła). A po jakimś czasie uznałam, że to niezwykle intrygujące i fajne zwierzęta. Lubię jeszcze białą czekoladę, mleczną Milkę, szejki, szczególnie truskawkowe i czekoladowe... I czipsy, takie jedne, co nie pamiętam jak się nazywały, ale są o smaku bekonu ^^. Kocham czytać, między innymi HP, Trylogia Czarnego Maga, Trylogia o Atramentowym Świecie, Dziedzictwo, Narnia... Dużo by tego wymieniać, ale to takie moje najulubieńsze ^^. Jeśli o sporty chodzi, to przede wszystkim pływanie......
Źródło: forumkociolka.fora.pl/a/a,345.html


Temat: mój pies został wczoraj tatusiem!!!
Ja się nie wypowiadam na temat zwierzaków nierodowodowych. Chodziło mi tylko o to, co napisała Mika (to TYLKO zwierzęta) i oburzenie dziewczyn. Popieram Mikę, a na psach się nie znam. Podejrzewam nawet, że są niesmaczne miluczek: Wiadomo, że są fajne zwierzęta i niefajni ludzie. Ale nie stawiam ich na równi. I tyle.
Źródło: maluchy.pl/forum/index.php?showtopic=39762


Temat: Zwierzaki a dusza
Tak myślę, że mają. Na pewno te fajne zwierzęta, typu koty lub psy Bo głupio mi w to wierzyć jak zabijam pająka
Źródło: paplacz.com/viewtopic.php?t=1722


Temat: Konie
Lubię konie, kiedyś nawet jeździłam. Teraz czasami wybiorę się ze znajomymi żeby się przejechać ;] Bać się nie boję, bo nie ma czego ;] Przyjazne, fajne zwierzęta ;) Polecam wszystkim ;)
Źródło: nastlive.fora.pl/a/a,77.html


Temat: akwarystyka i teraria - hobby
misiek -żabki Cię nie pociągają? fajne zwierzęta ale po przygodach z hodowlą karaczanów oraz patyczaków dalam sobie spokój: budzę się pięknego ranka otwieram oczy i co widzę?! karaczan siedzi(stoi) na kołdrze i patrzy mi prosto w oczy a z patyczakami było tak że teź uciekły i podobnie budzę się , otwieram oczy i patrzę na kwiatka wiszącego nad moim łożkiem a tam....rodzina patyczaków(raczej patyczaczek)...
Źródło: rrclub.pl/forum/viewtopic.php?t=36


Temat: zwierzeta gł. ptaki
Adasiu jak juz cos to naszych a nie "nasze". A tak poza tym to jestem miłośnikiem zwierząt a w szczególności pelikanów, ponieważ są to bardzo fajne zwierzęta, które mają coś czego inni nie mają ;]
Źródło: forum.10lo.pl/viewtopic.php?t=95


Temat: Chatka Steel'ów
-Lubię, ale ile można? - Amelia wywróciła oczami. -Chociaż małe były fajne, jak pluszaki. - Fajne zwierzęta, robiłam im zdjęcia.- czuła jego gorącą rękę, prawie ją parzyła, ale spokojnie to przyjmowała.
Źródło: twilightrpg.fora.pl/a/a,130.html


Temat: : solfuga:P - moje marzenie :)
Witam wszystkich. Na wstępie zaznaczam nie mam zamiaru wdawać sie w erotyczne dywagacje. Mam 4 osobniki Galeodes deserti i 3 Galeodes granti . Solfuga kosztuje już 35pln więc jak może być czyimś marzeniem Solfugi są przereklamowane. Bardzo fajne zwierzęta do obserwacji, ale bardzo nieporadne i rzadko kiedy rosną duże (...a i wcale nie są szybkie i w ogóle nie skaczą; mam też jednego osobnika który już kilka razy mnie ugryzł i jak widać żyję) WIĘC NIE PISZCIE GŁUPOT Nie dają sobie już rady np. z szarańczą. Jakby nie było polecam! PS. Mam także kilkadziesiąt pająków. Kilkanaście węży i kilka jaszczurek. Sam nie wiem po co mi to wszystko Pozdrawiam Marcin
Źródło: kaandy.sopot.pl/forum/viewtopic.php?t=373


Temat: Jazda konna
Konie to bardzo fajne zwierzęta nawet bym się przejechał na jakimś, ale i tak wolę konie mechaniczne
Źródło: andriskos.pl/viewtopic.php?t=2551



© 2009 Naruto ,,Dream ,, Sasuke,Sakura | Biografia.

Strona Główna ekofibra g3neon